Det nya året!

Det blev den där paniken om att vi måste ta oss ut!! Haha, det var dock inte jag som kom på detta...
Det var iaf en trevlig middag på 6 brudar, en massa singstar och gotti =) Shottara var det äckligaste jag druckit :P haha Kan bero på att det var ren vodka ;P

Vi kom iaf in till stan till slut och jag behövde inte gå hela vägen dit ;P Hittade en kundvagn som jag satte (låg?) i, riktigt roligt faktiskt =) Efter vi skålat in det nya året så drog vi faktiskt på krogen.... Jag vet, man ska inte på krogen på nyår, men det var faktiskt roligt =)  Försten upp på någon axlar var en utmaning jag fick av Eve, jag hann dock inte längre än att tänka, what? Så såg man Eve klättra på någons rygg :P haha underbart!

Värsta var väntan på bussen.. Den var över 20 min sen och det var ju kallt... brrr.. Jag kom hem till slut och gud vad mina fötter värkte.. Inte pga att det var >10 cm klackar utan att det är en söm i skorna som skavde så otroligt..

Ja och dessa nyårslöften då.. ojoj! Jag sa att jag bara hade ett och det var att bryta löftet som jag sa för alldeles för länge sedan ;P haha

Ja året 2009 är då det ska hända saker! Jag gå ut skolan och flyttar hem igen..Kanske inte så roligt, men skänt att komma hem bland familj och vänner igen =) Säka jobb som tusan och får jag något litet blir det egen lägenhet och inte bo hemma =) Flyttar ju redan hem om 3 månader så jag har ju csn bidraget kvar =)
Jag ska åka utomlands, minst 1 gång. Helst skulle jag vilja göra en större resa, men det kanske inte sker i år... Då måste man ju spara en massa pengar och detta vet jag ju inte om jag hinner med...
Förhoppningsvist så kanske man har någon som man tycker om innan året är slut också =) Har kommit på att jag inte gillar att vara singel... Bojkottade ju allt som hade med killar att göra förra året, vem orkar med strulet?
Men som sagt så lovade jag mig att ta upp detta "jagandet" :P detta år, så låt jakten börja ;D haha

Nä jag är hungrig, har ont i huvudet och ser ut som stryck just nu. Så ska torka håret sätta påmig ansiktet igen, dricka vatten och vänta på att mamma kommer hem med lite varor så man kan börja laga mat =)

Hoppas att ni hade det underbart på nyår och att detta året blir bättre än det förra =)

Just jag detta året kommer även en liten att anlända =) Och om allt går som det är tänkt nu ;P Så blir jag även gudmor detta år till en liten Tindra eller en liten Alfons. Om jag minns namnen korrekt =)

Nä nu kom mamma... Hoppas att hon inte blir alladels för rädd för mig när hon kommer in :P Bilder sedan nyår kommer senare någongång =) Har bara ett par få men det duger =)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0