DisneyDags!



Snacka om besvikelse när jag vaknade upp perfekt till DisnetDags och så var det någon annat tråkigt där....
Är ju imorgon.. Jaja vad kan man göra!

Är ju sjuk idag vilket varför jag sov middag :P Vaknade upp och trodde att någon haft ett baseboll trä och slagit mig överallt.. Usch smärta. Plus så har halsen blivit värre!
Hostar som fasiken också.. Usch!

Så jag var ner på stan och fixade Ipren, och sen till hälsokost och köpte massa där och sen c-vitaminer på Ica, nu jävlar!! Ska bli frisk fort!

Ja, sen när jag satt här vi datorn så stängs allt av, inte själva datorn, men internet och tv och så.. Trodde att proppen gått, men hela lägenheten var strömlös. Försökte ringa min bovärd och till ner till kontoret på stan. Nope de stängde 15.00 och jag ringde någon minut i så de ville inte svara!
Fick ringa securtitas företaget... Berättade och sen efter ett tag så funkade ju strömmen igen. Sen ringde det på dörren och en kille från företaget stod där.
Ja jag kunde väl ha ringt om det funkade igen så slapp de komma...!

Men jag trodde ju att de hade fixat något nere i hela huset då trapphuset inte heller lös. Så han förstod varför jag inte ringt iaf och jag bad om ursäkt för det =)
Så vi är alla vänner igen ;D
Men jag skulle ha bjudit in honom ändå, FAN att strömmen kom tillbaka, var ju en riktig heting som kom ju!
Nästan så man blev 14 år igen där :P


Nä nu släpper vi detta!
Ikväll är det let´s dance, tycker att det är ganska bra underhållning då man ändå inte har något vettigt att göra iaf, är ju sjuk, och Elin är ännu värre så hade ju inte spelat någon roll om jag vari frisk!


/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0