Fin Middag =)

Ja det är meningen att jag ska få äta mat snart... Dock går det inte som planerat :P
Gör feta fylld kycklingfile, sen pommes till detta och bea och tzatziki + sallad =) Summer mummigt! Men när pommesen var klara var då inte kycklingen det... Jag är riktigt dålig på att göra kyckling, eller den blir alltid god, men ser aldrig bra ut för jag skär den i 100000 bitar för att se om det är rå någonstans..
Nu ställde jag in kycklingen i ungnen ett tag och hoppas på att den ska bli klar till körslaget =)

Gårdagen var trevlig iaf =) Middag och lite drickande och sen drig vi ner mot stan. Var på vimmel och tog en drink och sen skulle vi ut.. Fel ställe valde vi (kan vara mycket mitt fel ;P) Men det var inte roligt folk eller något! Så vi drog vid 1 tiden. Blev kebab... Sådär var den, mådde mest illa efteråt.. Fick även stå och vänta i kylan på bussen och det snöade även.. KOm hem och sov skit bra :D

Jo första vurpan för vintern kom igår också.. Mitt på torget, precis efter polisen åkt förbi.. Ramlar och kommer inte upp då jag skrattar för mycket ;D Så ena polisen började närma sig och ropade frågandes om det gick bra :P haha Jadå jag flög upp och skrek att det gick skit bra ;D haha men fan vad ont i srselet det gjorde :P Inte idag som tur är =) Blir altid rädd för poliser så fort jag är onykter! Tror att de ska slänga in mig i fängelset :P

Nu måste jag kolla till min kyckling, skriver nog mer sen och lägger upp de lovade bilderna =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0