Frisk luft!

Har öppnat mina fönster här hemm. Är så fint väder ute och jag har absolut ingen tid över för att gå ut på en promenad i det ljuvliga vädret...
Hade varit ett större + om det hade varit lite varmare.. Är ca 2+ grader.
Men nu har jag sprängande huvudvärk då jag sovit dåligt i natt.. Nacken gick av när jag vaknade!! Tänkte att Iprenen ska få värka och sen så kanske lite frisk luft i lägenheten hjälper =)

Ja som det ser ut nu så får jag inget csn bidrag innan helgen... SKIT!! haha
Jag hade iaf rätt då att vi skule få det på måndag! Segt då jag ville köpa en present till Emma.. Är ju hembjuden tills på söndag... Jaja hon får den väl på måndag helt enkelt, har förklarat situationen för henne och hon förstår =)

Måste även försöka att hålla i mina pengar nu.. Fick reda på av pappa igår att det kostar över 1000:- att hyra en släpvagn - hämta här, lämna där! Ups, det visste jag inte...
Men sen har jag sett lite små saker på en rea på internet =) Vill verkligen ha många saker därifrån, men skall nöja mig med lite =) En tjej måste ju få shoppa lite ;D Och vissa saker blir skit snyggt till sommaren :D

Nä nu ska jag blunda lite, inte sova.... Utan 10 min så min huvud känner dig "avslappnat" och slutar göra ont...


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0