God Morgon =)

Har varit vaken ett litet tag nu och hunnit med lite saker =) Duschat och samtidigt rakat benen och så =) Underbart!
Sminkat mig och ätit frukost! Dock vet jag inte vad jag ska göra med håret... Idag är det inte bre här! Ser super slitet ut och ja.. Måste nog ducha det senare innan jag ska fixa det inför kvällen..

Nu väntar jag på samtal, Jeanette skulle ringa och vi skulle väl träffas upp på stan tror jag.. :P Har stor kollen! Men får väl då veta om vi ska vara här ikväll... Och nej jag har inte städat! haha
Ställde klockan på 10 idag istället för 9 och jag var helt död när jag vakna.. Tur att jag ställde klockan över huvudtaget.. Kom dock inte upp förn en halvtimme senare! Känns även som om jag har varit på världesn jobbigaste träningspass igår.. Har ont i musklerna och sådant... Illa illa, men det är väl så att jag inte är riktigt frisk i kroppen än bara och springer omkring ändå.. Så inget promenad idag inte!

Nä ska kolla lite på tv:n nu, handlar om världens starkaste tjej, pappan tränar sina barn från bara ågra månaders ålder.. Vet inte vad jags ka tycka om detta... Nä lite nyttig träning, men ett barn är ett barn och jag tycker att detta han gör är överdrivet!
Hörs efter stan antar jag!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0