Gudmor =)



Fick nyss ett MMS av Emma och Mange =) Och det stod:
-
Hej gudmor! Vill bara skicka en bild på hur jag ser ut.. Ni vet inte vilket
kön jag har, men jag kommer till världen den 20:e Juni =)
Det ljusa är mitt huvud..

Jag bara vet att detta barn kommer att vänta och dyka upp på min födelsedag :P
Mamma har berättat att förstaföderskor brukar gå över ca en vecka och jag fyler ju år den 28:e =)
Men annars, vilken härlig midsommar det blir =)

Vet också att han/hon kommer att bli så otroligt söt och förhoppningsvist väldigt snäll mot sina föräldrar!

Tänkte att jag väntar ett tag innan jag ringer Emma så de kan fira eller bara njuta ett tag för sig själva, vet ju hur nervös Emma var innan =)

Vilket år det kommer att bli, vad åren har gått,
vad vuxna vi faktiskt är.
Vi är inte längre 18 och springer runt..

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0