"Happy" 8 months!

GRATTIS till mig själv ;D haha
Tror fasiken att jag ska göra ett Diplom till mig själv och hänga upp på väggen, som min enda tavla då ;D

Nädå, back to reality!

Jag är fortfarande sjuk.. Jag vaknade iaf upp idag och hade inte ont i exakt hela kroppen iaf, vilken var lite positivt. Dock så har min matlust varit lika med 0... Efter att ha tagit alla vitaminer mm åkte jag fakiskt ut till knallen (med min vän Ippra i kroppen) Köpte en jätte gosig filt som de hade xtra pris på i helgen =) 199:- istället för 399:-, svart och så är den så där gosig som päls typ..  Så jag har lagt den i soffan, har letat efter något att ah här då soffan är vit =)

Jo jag köpte ju även batterier, det var ju därför jag åkte ut dit, och tänkte att jag kan ju åka till knallen så kommer jag ut lite =) Min brandvarnare hade ju inget batteri i sig så det måste ju inköpas....! Vill inte att familjen hemma får läsa om en inbränd tjej inte!! Sen så införskaffade jag även såna där små batterier till mp3:n , jag hed jätte dåliga som tog slut efter bara någon timme så köpte lite dyrare som skulle hålla länge =) Ska ju börja gå ut och gå så fort jag mår bättre =)

Sen så gick jag igenom Gina där ute men var för mycket folk så jag gav upp :P Men sen i stan så hade jag tod över då bussarna inte vill matcha så bra här nere! Så gick in på Gina på stan då jag hade sett i någon blogg att de hade rea på en tröja jag ville ha så det tyckte jag var super bra =) Och när jag kom in så kostade de bara 49:-!! Ville då ta fler färger, men det fanns i i stl... Så en beige blev det =)

Var min dag det =) NU är det körslaget, måste ju se hur det går för Borås, är ju min "hemstad"... Just nu iaf!  Såg dem ju i veckan när de gick omkring på stan och skrek :P

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0