I morgon blir jag seriös!

Tenta på fredag och jag har knappt börjat plugga... Jaja jag känner att i morgon ska jag ta tag i det.
Bovärden kommer i morgon klockan 10.00 för att göra den första besiktningen. Har en liten aning om vad hon kommer att klaga på....
Fläkten osm jag själv har satt upp, barborden som sitter fast i väggen, hyllorna inne på toan som jag själv har satt upp... Jaja men jag bryr mig inte. Mina saker och de ska med hem =)

Efter detta är jag ju vaken och jag tänkte att dagen ska utnyttjas till MAX och plugga i köket :P Datorn är ju bara intressant när den har internet och detta finns bara i vardagsrummet. Och så har vi tv:n och denna är också i VR. Så det borde gå bra =)

Jo jag mår mycket bättre idag, dock så mådde jag otroligt illa på lektionen.. Var några stunder jag höll på att springa ut från lektionen... Någon obalans med mig balansnerv tror jag.. Kom iaf från huvudet och kändes som om man är åksjuk! Usch!
Efteråt slulle vi från stora högskolan till THS och då fick jag lite luft och dte blev bättre =)

Redovisade då vårt H&M projekt ochjag måste säga att för en gångs skull så gick det jätte bra =) Jag stammade inte, darrade inte på rösten och inte blev röd i ansiktete och pratade inte super snabbt =) Så SUPER nöjd!!

Nä nu är det prison break och sen sängen så jag orkar allt pluggande =)



Bjuder på denna bild från helgen i Sthlm med syrran. Testade om v kom ihåg hur man skulle se ut på skolfotot när man var liten ;D


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0