I morgon gäller det!

Känner inte att jag kan allt. Men mer än när jag skrev sist!
Jag skulle vilja ha en till dag på mig och vid varje tenta tänker jag likadant.. Jag skulle ha börjat det här seriösa pluggandet tidigare...

Jaja nu går det som det går, jag har gjort allt jag kan!
Jag har pluggat hela tiden, fast med små pauser. Jag behövde ju faktiskt duscha och medans jag fönade håret tittade jag på tv ;P haha, I pausen på tv:n fixade jag disken och sen fortsatte jag att föna håret =)
Detta tog lång tid idag pga. att jag inte torkade det tillräckligt bra från början med handduken.. jaja!

Så nu har jag läst och läst, skrivit små lappar som jag ska kolla igenom 1 gång till innan jag ska sova!
Jag har även druckit varm mjölk nu för att mina nerver ska lugna ner sig och jag ska somna i tid idag. Sömn är viktigt vid dessa tillfällen, utan sömn lär man sig inget!
Sen upp tidigt i morgon för att läsa lite till, försöka få lite sistamunten information att fastna i någon timme, eller iaf tills tentan är klar :P

Däremot brukar jag inte sitta precis innan tentan och kolla, tror inte riktigt på detta.. Men ska nog gör det jag med i morgon, då jag känner att jag inte orkar en omtenta....

Nä sov så gott och håll tummarna för mig i morgon, 8.30 börjar den!



Haha, tänkte ju ta en seriös jag sover skönt i natt bild.
Men denna var så härlig ;D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0