Ingen hjärna kvar...



Jag snyter mig och snyter mig, men det tar aldrig slut.. Har jag i hjärna som tar upp plats? Nej nej, bara massa snor som finns där nu!
Usch! Jag hatar nässpray! Det är inte bra för näsan och man blir beroende av det! Men nu var jag tvungen för ajg har ju väldigt lätt för att få öroninflamation och då hjälper det om man tar en massa nässpray och Ippra när man känner av det.
Så istället för att inte kunna andas så rinner allt som aldrig förr.. Trevliga nyheter va?? :P

Nädå! Jag har modet uppe och jag har ju som mål att må bra innan helgen är slut... Massa vitaminer och vila ska det vara va? Ja då ska väl jag satnna inne i morogn då :P Men måste även boka tvättstuga då alla mina svarta plagg ligger i tvättkorgen...

Nu är det film på 4:an och förhoppningsvist däckar jag i soffan så slipper jag göra mig i ornding bara för att ligga klarvaken i sängen och inte kunna sova som vanligt!!!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0