Jag dör...

Vaknade någon gång i morse, orkade inte kola på klockan och somnade om. Vaknade igen och tänkte måste kolla iaf, vill ju inte sova aldels för länge. Klockan var 13.45!!! Och inte ville jag upp från sängen inte...

Kunnd einte sova igår då jag kände mig otroligt dålig, ont överallt och känd emig nästan pigg.. Kunde inte sova.. Så vi halv 2 på natten så ställde jag mig och värmde mjölk och proppade i mig värktabletter.. Varm mjölk ska vara lugnande och man blir trött. Värktabletterna hoppades jag bara att de skulle  slå ut mig totalt. Efter ca en 20-30 minuter känner jag hur allt blir lungt, hela kroppen värker inte längre och jag somnar till slut!

I morse var det dock inte lika bra och jag vill bara lägga mig igen. Men pga att jag ska upp skit tidigt i morgon och jag skulle behöva plugga på en massa saker så klev jag upp... Än har jag inte gjort något vettigt. Fick i mig frulle iaf. Man måste äta för att bli frisk va? Ska väl laga mat nu för jag måste ha med mig matlåda i morgon med....
Har skola 8.00-16.30... En sista genomngång innan tentan på förmiddagen och redovisning på eftermiddage så jag hoppas att vi får redivsa snabbt så kan jag kanske dra hem sen?


Denna bild passar bra idag... Dock var jag gladare och hade lite mer "energi" i kropppen ;P


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0