Karl lukt!

Kom på en grej precis när jag publicerade det senaste inlägget.

När jag skulle klä om till nattkläderna så upptäckte jag en lukt. Det luktade kille, alltås lite killparfym eller dyl. Vart kom lukten ifrån? Inte har jag kramats med någon inte!
Kom från mina kläder och det visar sig att min nya deo luktar lite karl. Så jag kom ju på en fin fin idée när jags kulle sova. Ta en kudde och rolla in den lite och bygga upp lite i sängen så skulle jag kanske sova/somna skit bra ;D

Jag har ju lite problem att somna... Riktigt irriterande kan jag lova, och stressande blir det samtidigt när man aldrig somnar. Inte roligt att ligga i mörkret i ca 2 timmar och rulla runt...
Men så fort jag sover med någon så somnar jag på 5 minuter!

I mitt förra förhållande fick mitt ex gå och läga sig i sängen när jag skulle sova och sen gick han iväg och gjorde sitt. han var ju ändå där när jag vakna.. Men det är inget kelande och ligga sked som gäller.. Nej nej jag ska ha mitt utrymme utan det är tryggheten att man har någon där brevid sig!


Så nu har jag förklarat mitt stora problem här, men jag ska iaf inte rolla in en kudde :P Fast det låter som något jag skulle göra ;D Kanske blir lite varm mjölk ikväll, det brukar hjälpa ibland =)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0