Mina okända barn!

Ja som jag skrev i förra inlägget så sa jag ju att det kanske finns okända barn som jag har! Nu kommer jag ut och visar dem =) Lilla Anonym och Anonyma! Ja jag vet, orginella namn.
Men jag tänkte att eftersom att jag är den enda föräldern, är bara min gener så behövdes det unika namn =)



Anonym gillar att bada =)


Och Anonyma tycker verkligen om midsommar =)
Ett sommarbarn precis som jag!


Hahaha, jag är bara för rolig =) Men inte blev barna fula inte! BARA min drag! ;D
Men jag vill nog ha en son om jag får bestämma! Om man ska gå efter dessa bilder, men det kan jag ju inte göra då jag faktiskt tänkte ha en MAN inblandad i framtiden ;D


Sov så gott nu ;D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0