MysPys!

Det är jag, filten, coca colan och popcornen =)
Jag dricker även colan ur ett vinglas så att det ska kännas som vilken lördags om helst ;P
Tittade på körslaget och jag tycker faktiskt att Erik är jäkligt bra och ännu bättre var det är hela E.M.D sjöng =) Tyckte absolut inte att detta var fusk på något sätt!

Nu är det en film och World Trade Center. Tror att den är bra, så hemsk bara.. Nu skulle man ha någon brevid sig och bara mysa i soffan under filten =)
Är ju på helgerna man känner sig som ensamast.. Men jag hade ju säkert kunna varit med Ida eller Elin, orkade bara inte åka iväg och kände mig inte speciellt sällskaplig..


Nu funkade det att ladda upp bilder iaf =)
Sedan nyår!

Jag hemma innan jag, pappa och Robban skulle åka och kolla på fyrvrkerierna vid änglarna =)

Robban och pappa! Haha ser lite roligt ut. Pappa ser otroligt kort ut, han är ändå dryga 1.92 lång.
Brossan står en bit upp på is/snön, då han faktiskt "bara" är 1.89... Måste bara tilägga att han bara är 13 år!

Eve (värden) och jag =) Borddekorationen fastnade väldigt bra på huden. Detta visste jag sedan nyår 06-07 ;D
Och när vi väl skulle ut så ville vi ha det mer permanent och då kom Matilda på att om man tog läppglans så satt det kvar bättre och inte rammlade av hela tiden!
Vi hade då några på bröstet och inte i ansiktet ;P

Var tre bilder iaf =) Kanske dyker upp andra här någon annan gång!

Nä ska kolla klart på filmen nu och drömma mig bort, vill ha fina drömmar i natt tack! =D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0