Några öl och biljard =)

Som vanligt så möttes vi upp vid 21 igår kväll. Disskuterade lite snabbt och drog upp på söder för att spela biljard på Interpol och ta en öl =) Gick väldigt bra för mig kan jag säga =) Vann alla ggr utom 1. Och detta berode på att Eve och Calle totalt hatade mig och skulle bara ha ner mina bollar :P

Efter detta så drig vi ner till stan igen till McGills och där bjöd Eve på en shots och vi tog en till öl. Satt och partade en massa och hade det allmänt trevligt. Vid tolv tiden drog vi till sista stället, Brända bocken och jag inköpte min sista öl =) Eve  och Calle köpte drinkar, mjölkdrinkar. De var jätte goda, men jag tål ju inte så mycket mjölk och vill inte bli uppblåst ute bland människor!

Eller sista stället blev McDonalds ;D Blev en lilla menyn och detvar super gott även om jag blev mätt efter bara pommes fritsen. Hade ju drckit öl hela kvällen och var mätt! Fic skjuts hem av Calles kille och sen däckade jag. Vaknade någongång vid 5 i morse och mådde skit... Inte bakis utan hade så otroligt ont i halsen... Drack vatten och det blev lite bättre och jag somnade om en stund. Up igen vid 10 och drack något varmt och sen tillbaka till sängen. Mådde bättre och drömmde fina drömmar ;D

Drömmer alltid som bäst när män lägger sig och sover på förmiddagen =) Men mår fortfarande inte bra, halsen gör ont, jag är snorig och är allämnt hängig..

Jaja kvällen var trevlig igår iaf och detta måse göras om =) Bowling nästa gång skulle det blir eftersom att jag SUGER på detta ;P hahaha

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0