Nedång...

I morgon kommer jag att kugga på min tenta.. Jag bara känner det på mig!
Det går inge bra, jag känner mig inge bra heller.. Har mått illa sedan lektionen i måndags. Är inte så att jag mår skit dåligt , det ligger bara där i bakgrunden.. Eller hur man säger det.

Och nu håller jag på att somna istället.. Så har gjort kaffe, enda gångerna jag faktist dricker kaffe är runt tenta tider! Men just nu känns det ganska värdelöst.. Men jag har ju några timmar på mig som tur är! Iaf en 5-6 timmar.. Men måste även hoppa in i duschen... Just nu känns detta som onödigt med tid, men ett måste, känns jua lltid så bra efteråt iaf och då kanske man pluggar ett tag till =)

Så nu, slut på "rasten" och börja plugga, sen en dusch paus och fortsätta.. Tur att det inte är något bra på tv =) Inte för att jag skulle kolla på det nu iaf, vill verkligen fixa detta! Även om motivationen inte är på topp!

Ämnen man inte tycker är roliga blir man inte motiverade att plugga till... JURIDIK, låter det roligt?



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0