Nope!

Inget städande gjort.. Ajaj, jag skulle ju göra en massa idag var det ju tänkt!

Jag hittade mat i kylskåpet iaf =) Sallad och kyckling bitar som jag stekte igår =) Sen hade jag grekisk youghurt till detta, måste verkligen göra tzatziki snart av den..


Min lägenhet förfaller, men jag orkar inte.. Som sagt är orklös och vill inget! Jo äta kakor :P haha

Tänkte ta lite glass till tv:n, men jag glömde bort det och nu är det ju så sent. Och lika bra är väl det =) I morgon är det nya tag =) Ska kanske gå ut och gå, det beror på hur jag mår! Ska även raka benen och även under armarna, är illa nu :P haha Sen ner på stan och gå på systemet ;D mumma! Sola ska jag även göra, ska vara så jävla snygg i morgon har jag bestämt mig för ;D


Ska ha på mig det jag hade på nyår =) Är ju ett ganska urringat linne (mer urringat i ryggen än i fram) Så tänkte att jag måste ju ha det innan jag blir ful.. Haha det lät roligt! Men ska ju "opereras", ta bort en knöl som jag har på ryggen så nästa gång jag går ut måste jag ha något som täcker ryggen!

Kommer ju ihåg när jag tog bort födelsemärken och då skulle man ju ha förband i flera veckor!! Jaja jag överlever =) Värsta är väl att byta kompresser själv, jag menar när det är på ryggen.. Hmm, detta har jag inte tänkt på tidigare!


Jo i morgon ska jag vara duktig på att ta kort också =) På nyår var det lite dåligt och bara de jag var med vet hur min kjol ser ut eftersom att jag var bara med på ca 3 kort, när jag satt ner = kjolen är under bordet!

Ska bli bättre på bilder =) Är roligt att ha sen!


Känner att jag ännu en gång är flummig i mitt skrivande så¨jag borde kanske sluta! Emma kommer bara att mobba mig sen iaf.. Har väl skrivit något konstigt som vanligt!

Som ett tidigare inlägg, då jag skrev NuTid och DÅTID... Jag menade inte dåtid utan framtid, så vissa kanske tror att jag har ett okänt litet barn där ute! Vem vet ;D hahaha



Jag på nyår, dock blir det inget princesskrona, eller samma frisyr ;D

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0