Ny upptäckt!

Jag har nyss upptäckt att jag inte behöver min kamerasladd för att ladda över bilder på datorn! Har en sådan litet hål där jag kan stoppa in memory cardet. Japp då har jag lärt mig något nytt idag då =)

Suttit här och tänkt mycket idag då jag har tråkigt! Och jag längtar till att festa till det ordentligt! Inte nu, men jag känner att jag vill det när jag blir friskare :P haha Jag kan liksom spå in i framtiden ;D
Nä men nu är det ju lite käppar i hjulet! Elin är ju väldigt sjuk, och blir nog inte så mycket friskare och sugen för den delen att gå ut nästa helg. Om hon har otur går hon på pencilin. Och det är inte roligt att gå ut då, nä då SKA man stanna inne och vila! Inte bra för kroppen att gå ut då, med eller utan alkohol!

Sen åker ju hon hem... Två helger är hon borta! Och när kan nästa tillfälle till party bli då?
Japp det blir den 21:a februari. För då ska Elin firas =) Och kanske Emelie också, vet inte riktigt hur det skulle bli =)
Med detta vill jag säga att jag kommer att vara nykter i.. (måste räkna) 49 dagar, eller dryga 7 veckor! Detta blir nog ett rekord för mig! Jag kanske ska ta detta positivt då eller? Betyder detta att jag kommer att bli dyngrak efter 2 st 3.5:or och tro att jag kan flyga? (haha, liten skämt från min "första fylla")

Jag har nu tänkt en massa på detta, jag lider inte av det så otroligt mycket... Eller jag vet inte! Är detta något skämt? Eftersom jag är så JÄVLA (japp jag svär nu) duktig och inte gör vissa saker och slår rekord bland min vänskapskrets ;D Så ska jag unna mig en jävla massa annat! Jag ska laga god mat, och faktiskt få äta socker på helgerna =)

Fast måste erkänna att jag bara har ett "rekord", det här med att inte dricka på 7 veckor.. Jag ligger nog efter rejällt med detta... Emma är ju gravid och hon slår mig ganska lätt :P Men då har man en anledning till att inte supa till sig och dansa så att fötterna gör ont och sminket runnit av ;D

Efter detta party den 21:a, vet jag ju att det blir partt den 13:e och den 14:e mars =) Bara 3 veckor efter. Och då blir det förhoppningsvist röjj =) Eller lite lugnare röjj :P Ska väl kanske på kryssning med familjen då mamma fyler år =) Men sist var det ju fylla till 100%, inte för mig dock.. Denna gång ska det bli lugnare då lillebror ska med ;D

Hahah nä nu ska jag sluta med mitt tänkande och skitsnack egentligen!
har haft en alldeles för tråkig dag och det betyder alldels för mycket tid att tänka! Kanske jag sover bättre i natt =)

Blir samma recept som igår då jag somnade rellativt snabbt!

* Varm mjölk
* KanJang medicin
* Ipren
* Nässpray


Bjuder på denna snygga bild, tagen för dryga året sedan! LÄNGTAR efter mitt blonda hår!
Och LÄNGTAR efter min bästis!! Så här kul har man bara med DIG!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0