Pillerhögen väntar!

Japp det ligger här brevid och väntar på mig.. Tänkte vänta tills 22, och det är den ju nu och lite till.
Ville inte somna så jätte tidigt, för så fort de börjar värka kommer jag nog att däcka direkt!

Och för att klargöra lite så är det Ipren och Alvedon jag ska proppa i mig! Jag är ju som sagt sjuk, riktigt sjuk. Det gör ont inuti... I organen, speciellt vid äggstockarna och sen bak vid svanken..  Sen har vi huvudet... Bankar som satan och när jag ställer mig upp tror jag att det ska spricka!

Nä skit i detta, nu tar vi värktabletterna, borstar tändern och däckar!! Har en lång dag i morgon framför mig, en lång vecka egentligen...


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0