Russin!

Har kommit in i en period igen när jag bara ÄLSKAR russin =)
Värsta var väl att jag köpte dem i såna små "tablett askar", detta är jätte smidigt till skolan men här hemma vill jag bara ha mer och mer... Funkar inte jätte bra!

Denna dag har varit OK ändå! Eller mådde ganska skit i morse, får fortfarande inte i mig fruskost.. Jag mår inte illa eller så utan, usch bara! Huvudvärken är inte heller så aptit retande.. Sen så var jag yr i skolan, kändes som att kroppen la av och jag skulle ramla ihop fast att jag satt ner! Nä usch, är väl mitt blodtryck som är lågt som vanligt..

Nä någon positivt då!
Jag har bara tagit 1 Ipren idag och mår helt okej ändå.
Jag har haft lite överflödig energi idag, dock väldigt lite :P

Jo har även pratat med min kära vän Emma! Hon och hennes karl har varit och hört på mitt lilla gudbarns hjärtslag =) Och fint fint lät det =)

Hon sa även att jag aldrig kommer att klara av att vara gravid.. Pga. ett litet inlägg tidigare att jag ej kommer att få gå ut och dricka på 7 veckor... Jag blev lite.. Ja arg blev jag ju inte man kan ju inte bli arg på en kvinna som har hormonerna i obalans :P HAHAHA
Men det är ju så här;
NU TID: Singel, icke gravid = Man får festa, som Emma sa att hon bara festa så "mycket" när hon var singel, men hallå? Det är ju jag ;D
DÅ TID: Man/sambo, gravid = Man dricker inte då man har viktigare saker för sig =)

Detta inlägg kan ju reta upp.. Men jag menar inget illa! Bara tankar som jag måste skriva av mig ibland.

Och en sak till, jag festar inte jämt! Ingen alkolist här inte!
Lät lite som att jag var ute så fort krogen hade öppet.. Så är inte fallet (tyvärr ;))
Men roligt ska det blir att gå på systemet och välja ut vad mans ka dricka osv =) Ojoj, men blir väl gamla vanliga, men roligt ändå =) Sen vad ska jag ha på mig?? Förmodligen samma som nyår, eller så blir det den gråa kläningen, svarta klänningen? Jaja nytt år = alla klännigar blir som nya, eller? ;P

Onödigt babbel som kommer ut nu bara.. Borsta tänderna och sen sova! Och förhoppningsvist har jag något vettigt att skriva om i morgon =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0