Så oinspirerad!

Vill inte plugga! Jag vill åka hem, få mina csn pengar, shoppa, festa, ligga och mysa en hel dag, ut och äta middag, fika, gå på bio, bara sitta och snacka skit.. Ja listan kan bli lång..

Och nu hade jag sönder glaset här på bordet.. Så ska väl torka upp vattnet och plocka upp allt glas så man inte blöder i tån senare...

Återkommer....

_______________________________________________________________________________________________________

Ja fy fan vad klantig man är...
Har nu bara tre stycken av dessa glas kvar, från början var det väl 8st... haha de är lite ömtåliga.

Vidare till hur tråkigt jag har det... FYFAN!!! Huvudvärken har också suttit i hela dagen så det är inte bättre och jag har druckit massor av vatten... Det brukar vara anledningen till att jaghar huvudvärk.!

Men jag har egentligen inget vettigt att säga just nu... Ska försöka plugga lite mer idag, sen ska jag även äta resten av glassen i frysen =) Inte mycket, men det är min tröst =)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0