Sjuk...

Snorar som fasiken.. Japp då var det dags för mig att vara sjuk igen, och när jag är förskyld går det aldrig över förän det blir vamt ute.. Kommer och går iaf. Är inte som det är nu och man kan inte andas...

Tåget går iaf om 2 timmar. Blir två väskor iaf, dock får jag inte med mig allt :P haha  Nä men jag får ju inte belasta ryggen fel igen så är bättre att ta daorn och små saker i lilla rullväskan istället för på axeln..

Idag är jag dock lite glad fast jag är sjuk och ska tillbaka. Brände lite saker idag, pyroman #1. nädå, men det kändes bra nu efteråt. Det existerar inte längre =)

Måste nog ta tag i datorn nu, den håller på att lägga av igen...Tänkte rensa ut allt skit och kolla om det blir bättre =)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0