Söka!

Har ca 4 jobb som jag ska söka nu, känns ganska positvt ändå =)
Sen måset man ju även skicka in en massa ansökningar för sommarjobb utifall allt de andra går åt pipan :P
Därför funderar jag nu på att ta med mig datorn på tåget i morgon! Måste ju skriva de olika personliga breven!
Sen måste jag även ändra min cv + att gör en sådan där annan sak med referenser :P

Det mesta ska vara inna senast nästa vecka någon gång, så.. Tack och lov är bara ena via brev! Så tänkte att man skulle skicka det på måndag så att det verkligen hinner komme fram =)

Skulle ju göra detta idag, men somnade lite för länge på soffan...

Åhh nu vill jag hem, få träffa lite folk och umgås, ska även åka till ikea, tror jag om pengarna rullar in :P Små saker jag behöver =)

Nä ska til affären nu och köpa en cider, ska ju ta ett avslappnande bad idag och tänkte att något gott att dricka blir härligt =) Även gott att ha till popcornen ikväll =) Måste även laga mat, så snart är det brottom!

Jo förseten tentan idag gick nog ganska bra!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0