Tomorrow!

Sista dagen här hemma nu... Så segt! Har så otroligt mycket att göra då alla mina kläder ligger överallt på min våning... Skulle egentligen har träffat några av tjejerna i gammla klassen, men det blev inget bestämmt igår och jag jag känner att då blir det för jäktigt för mig. Göra mig i ordning, ner på stan, hem igen och sen ner på stan igen och då står jag där mitt i natten och packar..

Men jag kommer ju hem igen den 17? :e.  Och då hämtar jag resten av sakerna :P haha

Nä usch, det är super kallt, jag är förskyld och massa andra saker och vill bara lägga mig i sängen under ett stort varmt täcke och gosa ner mig.. Än gosigare hade dte ju varit om man hade någon där under men absolut inte ett krav ;D haha

Nä usch vilken vecka.... PLUGG, PLUGG och PLUGG. Sen måste jag STÄDA som satan för det kommer en kille som ska kolla på min lägenhet... Måste även ringa min bovärd för besiktningstid och sen ringa kirurgena? och avbeställa min tid... Så vi får väl se hur allt går nu i veckan. Hoppas på att förskylningen inte blir värre...


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0