Tycker likadant!



Även nu när programet är avslutat så tyckte jag att han är den jag ska hålla på detta år =)
Tyckte han var bra, fick väldigt bra feedback av juryn och sen inga bra poäng?

Sen är jag helt säker på att Daniel och Magdalena har något på gång... Blir det nya heta paret i år kankse?
Precis som Cissi och brottaren!




Nä funderar på att sova.. Mår inge bra! Min hals har nu blivit dålig och sakta men säkert blir allt bara värre och värre... Jag mår även illa, och då har jag faktiskt inte smällt i mig såå mycket onyttigheter heller.!
Känns även som om jag håller på att få feber.. Hängig och skit, ni vet så man bara känner när febern är på gång. Enda grejen är väl att jag aldrig får feber... Eller så har jag så låg kroppstemp att när jag väl tar tempen så är den"normal", men egentligen het för mig?

Detta var inte bra! Negativ man blev så här på slutet av dagen... Dagen började så bra och jag log hela vägen till skolan med musiken i öronen.
Jag kände mig även jävligt snygg idag, så humöret var på topp =)
Och då hade jag dålig hårdag så det var uppsatt, hade bara vanliga byxor oxh myströja. Sen så hade jag ju bara vinterjackan med mig ner så fick ta en vindjacka idag då det var +9 grader ute. Gick jätte bra =)

Tänk man behöver inte klä upp sig och fixa i timmar för att känna sig snygg =)
Kanske kan bero på att jag var så stolt över mig själv som städat så JÄKLA snyggt här hemma + att jag bar ner en massa skit ill förrådet =)

Nä nu ska jag nog förflytta mig från soffan till sängen och dricka en massa vatten för halsens skull och somna när jag vill =)
Dock måste jag up i tid i morgon då jag har tvättid.... Blir tvätt efter en månad hemma. varav mitt val av kläder idag ;P


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0