Vill bara sova...

När man "bara" tar Ipren så håller den sig inte lika länge i kroppen...
Annars när jag är sjuk tar jag både Ipren och Alvedon. men jag tänkte att bara för att jag är sjuk så ofta kan det inte vara bra för bland annat min lever att jag proppar i mig både och varje gång jag blir sjuk.
Även om det känns så mycket bättre!


Så nu vill jag sova! Allt börjar komma tillbaka och det är ju som sagt speciellt min rygg som alltid gör ont.. Får ju ingen feber utan ont i kroppen och lederna!
Sen så vill jag SPY!! Har som sagt problem med halsen, hosta och sådant. Men känns som att det sitter en boll i halsen och jag vill bara spy, känns som att den sitter vid kräkreflexerna som man har i halsen.. Som när man ska svälja en alvedon och den fastnar och ja något inte så trevligt händer...

Sen så har jag ju försökt lagt av med socker HELT! har funkat bra och jag kände inte ett sådant jätte sug efter detta. Men nu är dte helg och jag är sjuk, Köpte natusgodis, älskar dessa melon med yoghurt överdrag =) Sen köpte jag lite lösvikt och en chokladkaka :P hahaha men det var rabatt på Maxi så 10:- för en stor en :P Men har knappt ätit något av det iaf... Mår illa av det! Usch!

Sen köpte jag ju en trocadero, sååå gott =) Men den är inte så jätte god ikväll... Som sagt mår inte bra!

Man skulle ha haft en vete kudde... Jag som jämt är sjuk borde väl ändå äga en sådan?
Enda jag är orolig nu över är att jag kommer att vara sjuk när jag ska till kirurgen... Nu är det ju ett tag kvar, lite mer än tre veckor.. Men man ska ju vara frisk, och jag är ju som jag är... Segt om det skulle bli så, vill ju bara få det gjort nu! Usch!

Nä kanske klämer in ett till inlägg senare, ska ju försöka vara vaken ett tag till och ta en till Ipren precis innan jag ska sova så man får några timmar sömn!

Jo sorry att det blev ett riktigt klago inlägg, ska fösöka att vara med positiv i nästa =) Förhoppningsvist lite mer nerdrogad och glad ;D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0