Dagen började iaf bra...

Jag var ganska pigg och på bra humör i morse!
När jag väl började gå till jobbet kände jag hur tunga ben jag hade, väl framme vid jobbet var mitt huvud full med bomull... Tjockt, inte på det sättet som när man är sjuk, utan jag känner att min kropp behöver vila!

Vad tror ni att jag gör fast jag känner att mina ben bara vill vika sig? Jag messar N och kollar om det inte bli en utgång i kväll... Hahaha
Ja nu ligger jag i sängen och ska sova iaf, tidigare än vanligt! Sjukt trött och ska orka upp i morgon, fast har kortdag iaf =) Sen är jag ledig lördag!!

Fick mess nu av N;
- Jag är inte klar än, vi skiter i utgången va?

Japp det blir ingen utgång om inte någon vill bära hem mig när jag somnat på dansgolvet =P

God natt ska försöka lägga in en bild i morgon från helgen =)
Har ju lite tid över då förhoppningsvist när jag inte jobbar hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0