God Natt!

Det är helg och jag är faktiskt ledig i morgon... Och vad gör jag?
Japp jag ska lägga mig och sova nu!
Ingen kunde ju iaf gå ut med mig så det gör inget =) Laddar upp för nästa jobb period som inte alls var 14 dagar =P Tyckte väl jag också att det lät lite mycket och konstigt! 11 dagar är det igen så inte ska man ta bort en dag inte! Sitter fint sen när man får lön får amn ju hoppas =)

Annars då!
Ja jag har gjort en intresseanmälan om en lägenhet så jag hoppas på att få komma och kolla iaf =)
Men nu ska jag sova =) I morgon har jag inte direkt några planer utan mest saker jag skulle kunna göra om jag tröttnar på sängen =P


Fast jag måste ju baka en paj iaf! Pappa har plockat blåbär så måste göra den imorgon! Varit sugen på blåbärspaj i en evighet nu så det ska bli såå smarrigt!! Undrar om det blir en sådan här avancerad eller bara en smulpaj..?

Sov så gott nu eller parta lungt kanske man ska skriva...
Tänk om jag inte tappat bort min internetdosa och inte skulle jobba på söndag hade jag nog åkt ner till Sthlm...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0