Hej igen=)

Helgen har varit skojj =)
Fredagen var rätt så lung, men fy vad trött jag var på lördagen när jag skulle jobba! Sen hem in i duschen och skynda på som satan. Blev hämtad och sen ut till Strömsbro!
Eves mamma fyllde år och vi fick mat och sprit =P Haha.
Hade iaf riktigt strevligt! Och fri bar är riktigt farligt.. Haha kom på det när jag låg hemma i sängen... Jag är full...
Jaja trött som satan var man uppe idag igen och jobbade.. Första 1½-2 timmarna var jag skit trött, sen gick det bra =)

Jobb hela veckan nu också... Eller mån-fre iaf!

Ja, vi var ju ute i Strömsbro=på landet =P haha integ riktigt men ändå.. Fy fasiken vad mygg... Vet inte om jag var värst men idag kliar det ÖVERALLT!! Iaf benen och änny värre fötterna.. Och jag är som pappa och får världens störta kli märken.. Skulle tippa på en 3-4 cm breda.. Så här blir det inte barbent på ett tag... Ser ju ut att ha någon konstig sjukdom...

Ska sova nu ta igen några timmar från helgen.. trodde ju att jags kulle börja ett i morgon.. NOPE! Halv tio eller nio är jag väl där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0