It´s Party Time!

Hallå allihopa =)
Har nyss pratat med Jonnissen på msn en snabbis och fy vad länge sedan det var vi sågs...
Träffades ju lite inna hon drog iväg igen! Från ensa stället till det andra! Men i slutet av Augusti kommer hon hem igen =) ett litet tag igen iaf =)

Själv vet jag ju inte vad som händer i "framtiden"... Stannar jag här i lille Gävle eller flyttar jag till storstan?
Har ju syrran där och Niclas börjar ju plugga igen där till hösten! Malin komme även hon att flytta dit som det ser ut =) Kanske blir det till slut, allt beror på jobb vart jag hamnar!

Jaja nu till lite roligare ämne!
PARTY!!

Haha är faktiskt klar! =)
Väntar på Malin och Niclas och? Hahah
Har för mig att det var någon mer... Men jaja, jag skulle också vara me dpå middagen, men jag shoppade bort tiden...
Köpt skitt snyggt linne som jag kör emd en svart tight kjol under med =)
Bilder kommer i morgon då min kamera dött... Så håller på att ladda den nu så jag kan vara effektiv =)

Eller jag hoppas att det kommer en uppdatering i morgon...
Kom hem vid 17.30 och har kämpat med Internet sedan dess... Japp, lillebror och hans kompisar lanar i garaget och måste säga att Internetet är väldigt segt också.. ca 8 pers kanske?

Nu nu måste jag på toa och fixa fram snyggatse skorna som också var sköna ;D

REMBEMER??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0