Kvällsrutin!

Ska lägga mig på min spikmatta och sen sova =)
Den är faktiskt helt underbar och efter att ha använt den ett tag så vet jag hur jag reagerar på den =)
Istället för att lägga mig och somna efter en dryga timme somnar jag nu på 15-20 min, och då är tiden då jag ligger på spikmattan inräknad =)

Filmen var iaf UNDERBAR!!


Jag skrek till en gång och mamma blev skit rädd =P haha
Så nu skulle vi stänga alla fönster innan vi skulle sova =P Men om en sådan snygging kommer så öppnar jag gärna igen ;D
Nu vet jag att jag är väldigt efter att ha kollat på filmen... Men har inte haft någon att gå på bion och sen har jag glömt bort.. Eller något sådant! Vem har tid att kolla på en hel film bara sådär?

Nä spikmatta och sova!
Tror även att det är party i morgonkväll, måste höra vidare med Niclas om detta! Annars kan jag ju alltid vara med min bror och alla hans nördiga kompisar ;D
De ska lana i vårt garage....YEYY!! Skit roligt, små snorungar som springer upp coh ner för att gå på toa.. Jaja ska skräma skiten ut dem när jag komme rhem i morgon natt, om jag går ut det vill säga.. Och kommer hem ;P


Sweet Dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0