Låt mig bara få sova!

Ibland undrar jag vad jag håller på med.. Säger samma sak varje år..
Jag ska inte jobba arselet av mig, och i år trodde jag mig själv mer för jag hade ju ingen lägenhet i Borås som jag behövde betala varje månad...

Just nu är jag inne på dag 6 och har 4 dagar kvar inna dess hade jag även då 11 dagar i rad! 
Det är inte överdrivet jobbigt, det är bara så att jag har kommit efter med min sömn... Var ju ut både fredag och lördag och har inte sovit mycket.. 
I natt kunde jag inte sova.. pga? Ja rastlöshet bland annat, ett annat var mina myggbett... Kliade så hemskt att jag inte kunde ligga stilla!!
Fick dock en snilleblixt där vid 2 tiden!
La en liten hunduk och en t-shirt (ja jag orkade inte gå ner och hämta annat!) Lade en torr handuk i söngen och sen lindade jag in benen i de iskalla blöta tygerna! UNDERBART!!! 

Idag köpte jag även medel som man ska trycka på bett så det inte ska göra ont/klia.. BULLSHIT!! Funkar väl sådär måste jag säga.. Och klia inte innan applicering!! Svider som satan!

Nä ska lägga mig på spikmattan nu, är helt säker på att den är inblandad i min sömn! Har inte använt den på 3 nätter nu och min sömn är helt rubbad igen! Spikmattan är underbar, det enda som funkar lika bra är alkohol =P Och då är väl spikmattan bättre i längden =P  HAHA

God natt på er =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0