Nu gör vi ett nytt försök!

Jag har varit otroligt dålig på att uppdatera..
Men nu ska det bli ändring på detta! Jag känner att denna gång kommer jag att fortsätta att skriva.. Hoppas jag iaf =P

Har hänt mycket den senaste tiden och för att inte allt ska komma i samma inlägg börjar vi från början och delar upp det =)

Den 25-28 juni åkte jag, Eve, Malin och Niclas till Borlänge för Peace & Love festivalen =)
Vi skulle sova i bilen men tur som vi hade fick vi hotell rum =) Riktigt trevliga dagar hade vi och träffade även riktigt roliga grannar på hotellet! Vi hade även skit snygga t-shirts som vi använde, så klart var de alla gula!

Kom hem söndagen den 28:e då jag fyller år ;D Åkte och badade och sen hem, firade mig lite fort och sen drog jag över till Emma och kollade på lilla Thindra =) Så underbar!

Nä det var detta inlägg, bilder kommer även =)
Nu ska jag snart iväg och jobba så nästa kommer när jag är hemma igen =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0