Äntligen är det fixat =)



Det är detta jag hållt på att fixa de senaste dagarna..
Och som sagt jag gör det alltid krångligare än vad det är..
Natten mellan tis-ons så stod det slusålt på biljetterna.. Skulle köpa dagen efter så jag skulle fixa bort två jobb tidet först!
Då kom inlägget som var liste dystert här.. Såg att det dock fanns på tradera så efter mycket fram och tillbaka så köpte jag en biljett där..
Hade betalat och väntade in biljetten går in på P&L:s hemsida och ser att det finns biljetter...
Japp, massa krångel helt i onödan!!

Jag har iaf fått min biljett nu och det verkar som en seriös person så jag är glad =)
Nu när allt krångel är slut kan jag nu säga med säkehet:

JAG SKA TILL PEACE & LOVE FESTRIVALEN!! :D:D

Åker med Eve, Niclas och Malin och vi ska röjja i tre dagar där =)
Dock har vi ingenstans att sova.. Men jag har hört att bilen är ett väldigt härligt ställe att sova på :P
Vi står iaf på lista på två olika ställen =)

Nu ska jag städa upp lite på rummet.. Har nyss städat nedervåningen, sen blir dte frulle och jobbet!
Har skit ont i ryggen och nacken idag men antar att jag sovit konstigt bara =) Blir nog en bra dga iag för jag är SÅÅÅ GLAD =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0