Blev en lugn midsommar!

Hoppas att ni har haft en bra dag =)
Själv fick man sova ensam i natt vilket var underbart! Syrran och Igor är ju här och då får jag dela säng med brossan...
Han sov tack och lov borta!

Vi var ut igår =)
Det där med att sitta och dricka lite grann, käka chirre och dra till interpool och ta en öl till kanske funka rinte för oss... Sist blev alla skit packade och ja många av oss hade minnesluckor..
Igår blev det en repris! haha Inte lika illa som sist, vara bara jäkligt roligt =)
Syrran hängde med hon också till slut, dock var hon lite skeptisk till krogen.. Såg dött ut men var OK =)

Jag kommer ihåg nu att jag knuffade och typ slog? vissa brudar =P haha
Nä men dansgolvet var stort, alla fick plats ändå skulle de puttas med mig(när de gick förbi bara)! Så jag gav igen pch sen låtsades som ingeting för de blev skit sura och jag blev rädd att få en käftsmäll :P haha

Ja tillbaka till idag =)
Var upp vid halv nio och åt frulle, duschade och allt, bestämmde att vi skulle ut till bönan halv tre till resningen av stången.. Så jag kunde vila en timme innan... Mmm visst klockan ett säger pappa att vi ska till kolonierna halv två...
Var trevligt där iaf, mamma och pappa träffade en massa folk vi har bptt grannar med när vi bodde hemsta och jag kände väl igen någon bara..

Sen blev det lunch/middag? Pepparlax och färskpotatis =) Mmmmmmm!!
Vi har även spelar kubb och yatzy, sen film! Och nu ska jag sova!
Ganska härligt med en lugn kväll, skulle ha festat loss med Niclas men han bangade (=var bakis fårn igår ;))
Lika bra var väl det, är skit trött och ska däcka nu totalt!
Hoppas på att det blir fint väder snart också!! =)

God natt på er! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0