Blondera håret mera!

Funderarpå att lägga i slingor i morgon när jag ändå är ledig.. Men sedan vill jag ju inte störa mitt hår.. har ju tvättadagr på detta var tredje dag nu =) Äntligen! Annars blev det minst varannan dag!
Så kan bli på fredag efter jobbet eller på lördag!

Idag har jag iaf mått SKIT!!
Känt mig febrig sedan i söndags, försöker att ignorera detta och proppa i mig Ipren! Jag funkar iaf fortfarande även utan Ipren så det blir bara en på jobbet!
Sen har jag haft ont i ischias? Vet inte hur det stavas men ilar från svanken  genom hela ryggen och benet.. Japp härlig dag!

Ska lägga mig i tid nu alltså, tittat på Grey´s iaf!
Imorgon tänkte jag även gå ut och gå =) Längtat efter detta, idag mådde jag ju inte bra efter jobbet..
Hoppas att morgon dagen blir bättre iaf =)

Ähh sega jäkla internet!!! Blir ingen fin loga här på slutet...
/M

Kommentarer
Postat av: emma

du kankse gått o blivit skengravid? ;P

haha.. lycka till med prommisen i detta väder ;P

2009-06-04 @ 09:57:21
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0