Bra dag!

Blev party igår =)
Var först hemma hos mig och jag hade städat hela dagen =P Mamma sa att hon nog aldrig sett mitt rum så fint =P
Måste bara säga att hon menade sedan jag flyttat hem igen!

Var Carro och Camilla som var här, drack litegrann sen drog vi ner på stan och mötte upp Eve, tog stämpel och sen iväg och drack =) Drack ganska varierande igår, vitt vin, rosé, cider och shots! Att man mår bra idag är väl ett under!
Var riktigt skoj ute och vi dansade, tyckte inte att det var sådär varmt som det brukar vara heller =)
Drog till MC´Donken år cheesburgare, sen drog vi tillbaka och åt glass, den nya =) MIssade självklart bussen hem så fick sova hes Eve!

Halv 6 i morse ringde mobilen... Minns inte mycket av detta =P Hade lagt på först =P haha
Var mamma som undarde vart jag var... Japp så är det när man bor hemma.. Mitt mess till pappa hade inte kommit fram.. Jaja jag somande om och vaknade vi 8 istället =)
Vi somnade om efter att ha pratat en massa och sen blev det frulle =)

Har även jobbat idag då de ringde, jag mådde ju så jäkla bra så jag åkte!  5timmar en sändag, det blir bra med pengar det =) Eve skjutsade både hem mig och ut till Valbo, riktigt snällt!!
Pizza fick jag idag också, så nu har jag varit riktigt onyttig! USCH!

Nä ska väl sova snart tänkte jag!
Trött som satan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0