Det är bättre nu?

Igår var jag sur, förbannad och ledsen!
Grät som ett litet barn för jag ville så gärna, länge sedan man gjorde det och det var riktigt skönt måste jag säga!
Somnade sent och tyckte synd om mig själv i morse!

Denna text ovanför är det som sparades när jag skrev i morse.. Men allt raderades TVÅ gånger!
Jag mår mycket bättre idag och jag är glad igen =) Lite smått orolig och så, men vad gör det?
Jag bli orolig för allt så, shit the same!

Var iaf på stan idag med Emma, Eve och Camilla =) Åt lunch och sen drog vi runt =) Jobbigt när man inte får shoppa =P
Jaja orkar inte skriva så mycket..

I morgon kommer ju Helen och Igor hem hit så jag måste städa nedervåningn innan jag drar till jobbet... Japp så är det när de kommer hem, huset ska vara tipp topp..


Sweet Dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0