Effektiv dag.. Eller inte!



Var ner på stan med Emma iaf =)
Jag köpte en skjorta.. Men den var väldigt billig, sen köpte jag två mascaror också väldigt billiga!


Äh skit samma, visst var det en fin "drink" jag hade för någon helg sedan =P
Hade varmt vin med mig och den enda isen Eve hade var denna som tillhör en sådandär tillbringare från IKEA, och det enda glaset som "isen" fick plats i var denna!
Japp sen blev det sugrör också för inte går det att dricka ur den där med allt i =P

I morgon hoppas jag att det är in lycko dag annars blir jag riktigt förbannad.. Mamma säger att jag inte ska förvänta mig något, men det gör jag! Dumt jag vet!
Men måste gå att fixa, har ju börjat planera nu ju...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0