En snabbis!

Är super trött och ska upp tidigt i morgon så får bli ett snabbt inlägg!
Idag har jag iaf solat och fått lite färg, lite för mycket färg på vissa ställen dock.. Men det är små fläckad där jag har bränt mig och bara på ställen jag aldrig bränt mig förr på.. Jaja inte så farligt att det gör ont iaf =)

I morgon har jag min första öppning på ds, går nog skit bra för jag har vi fixat det på E och det gick ju galant =)
Dock måste man ju upp lite tidigare..
Tänkte dra dit i tid så jag inte behöver stressa igenom allt och att allt blir korrekt =)

Sen då.. Var hos farmor idag och åt middag =) Mycket gott som vanligt!
Sen var jag ut och gick på kvällen och det var jätte skönt förutom huvudvärken jag fick.. Allergin som förtör mina sommarkvälls promenader...

Nä tre dagar sen är det PARTEY!
Kommer att bli så jäkla skoj det vet jag!!

Sov så gott så kanske det kommer ett roligare inlägg i morgon...
Och så får vi hoppas att Emma föder snart så man får se den lilla som kommer att vara såå SÖT =)


Kommentarer
Postat av: emma

tänk om de blir en lillen då,blir han inte lika söt då`? ;P haha

2009-06-22 @ 06:52:13
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0