Ett par till...

Gick riktigt bra att jobba idag iaf =)
Var även riktigt trött och slut i huvudet, borde ha bättre luft där då man blir totalt sluktkörd ibladn bara pga den dåliga luften! Kanske jag som inte är van längre =P

Köpte även 1 par skor =) Har legat udanlagda jätte länge och jag sa att även om jag inte nvänder dem så kommer det att vara en jätte fin del av min samling ;D
Skulle köpa ett par till, men var osäker på storleken.. Så ska in i morgon igen ;P
Sen har vi de svarta pumpsen som man bara måste ha, dock känns det som att jag kan vänta ett tag till att köpa dem, men även de är på rea nu =) UNDERBART!!
Till sist mina blommiga, dessa ska jag köpa som en födelsedagspresent till mig själv =)

Jag har nog även bestämmt mig för att åka till Peace&Love festivalen =)
Måste få tag i Eve och kolla vilka dagar de ska dit och kolla om någon kan ta mina pass den/de dagarna bara!
Att jag förlorar en massa pengar på detta gör inget har jag bestämmt mig för, som Eve sa hur många gånger har du varit på festival?

Tänk vad roligt, dricka öl, lyssan på en massa bra artister, sova dåligt eller inte sova alls, inte duscha på flera dagar.. Det värsta av allt alltså.. Jag kommer åd ta med mig våtservetter och handservetter =P
Jag är lite av ett bakteriefreak ibland!
Mern vi får se inget är bestämmt än! Har lite att fixa och jag lovar att biljetterna hinner ta slut innan dess.. Min tur!

Nu ska jag sova iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0