Gick SuperB!

Öppningen i morse gick galant =)
Nästa utmaning blir när vi har använt två kassor! Men går nog lika bra =) Dagen gick fort, satte ner en massa skor, nästan roligt när man såg mer och mer av ordinarie sortimentet försvinna! Så du gott folk har vi bara rea i vår butik! haha


Var en snabbis på stan.. Glömde självklart nagellacket.. Får komma ihåg det i morgon istället =)
Sen i morgon på lunchen ska jag även träffa Eve som det ser ut nu =) Köpa de rosa tröjorna, fast jag vet inte vart de ska komma från... Finns ju inget! Sen har Eve köpt strumpbyxor och brills till oss som vi ska ha =) Jag har köpt gummistövlar och alla skrattar åt mig.. Det kan faktiskt bli regn och då är det bra att ha!

Vill til affären också.. Har nötter men vill ha russin till då det blir så god blandning =)
Är även sugen på naturgodis, specaiellt yougurttoppade jordgubar =) Mmmm!!! Får se hur det blir!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0