Har lite tur iaf..

Ska jobba och det verkligen spöregnar ute...
Så det blir bilen idag =) Och turen i detta är att det är gratis parkering i stan idag =)

Helgen blev vild iaf ;D
Var hemma hos Eve och sen var även Niclas och Robert där, vi hade mycket trevligt och vem behöver egentligen singstar när man kan sjunga ändå till vilka låtar som helst ;D
De där shotarna kanske var "to much", haha för minnet sviktar väldigt mycket...
Mest förvånande var ändå att jag mådde helt OK igår, väldigt väldigt trött bara.. Sen så brukar jag ju få ågren dagen efter... Mest för att jag kommer på att jag har varit pinsam eller att jag faktiskt inte minns om jag har varit pinsam ;P
Men igår mådde jag bra, gick och väntade på deprissionen, men den kom inte så jag gick och lade mig istället =P

Well, well!
Ska äta "frulle" nu, vill vänta in i det sista så jag inte blir så hungrig på jobbet =)

Jo ska väl förhoppningsvist åka till Jula idag med Emma, jag var ju inte körduglig igår...
Men honhade ont i magen och så igår så om hon inte har åkt upp skulle vi åka t dit =) Så jag hoppas på båda sakerna ;D
Jag får väl höra av mig till henne när jag åkt till jobbet, lär ju vara rätt dött där nu iaf!


Kommentarer
Postat av: emma

vissa vaknar runt 5-6 tiden varje dag, så de är inte dött hos mig vid 10 tiden iaf ;P

2009-06-14 @ 12:50:49
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0