I helgen firar vi!

Två år har jag pluggat på högskolan nu, det är bara två år inte 5 som det skulle kunna vara... Fick ju för mig att bli ekonom där ett tag =P
Två år har gått så himla snabbt!
Minns när jag skulle börja, hade tre dagar på mig att ta mig ner till Borås! och jag är SÅ glad att jag tog chansen och inte stannade hemma!
Har träffat många både bra och "dåliga" människor och jag har haft riktigt roligt och riktigt tråkigt =P

Eftersom att vi hade så himla brottom igår så fick jag och Elin skåla i ramlösa och cola igår på tåget!
Så i helgen ska jag ut och fira att jag är klar med min utbildning =)
Mamma skulle bjuda ut mig på lunch någon dag i veckan har jag hört också =)

Nu tillbaka till verkligenheten.. Ska jobba och måste sätta fart.. måste ju handla något att äta till lunchen....
Jobbar på ECCO idag.. Inte så roligt, men har jus ällskap till 16 iaf =) Sen är det ju bara tre timmar själv!
Tråkigt att det regnar bara.. igår klagade man förjäkligt mycket på det varma vädret, dock var detta på grund av att vi hade det stressigt och skulle springa runt med tunga väskor..

Nu regnar det och jag funderar på hur jag ska ta mig ner på stan.. Gå med paraply, ta bilen (måste ändå gå en bit) eller ta bussen.. Lutar mot att gå iaf.. Är rätt härligt när det regnar, lukten och detg är så mysigt!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0