Inte bra...

Sitter eller satt och kollade på H&M:s hemsida...
Klickade och klickade..usch vilken summa man kom upp i.. Jaja, sparade det i min önsktelista så ska jag kolla i morgon om jag verkligen behöver allt..
Egentligen var jag bara ute efter svarta bikinitrosor då alla storlekar är slut i butik...

Annars då! Det är en helt OK dag även om det regnar..
Fick en parkering jätte nära jobbet och jag lyckades fickparkera i en mini ruta att till och med ELin på jobbet blev inpad att jag kommit in ;D hahaha
Efter skjutsade jag hem henne, kunde ju inte låta henne gå hem i det där vädret!
Hämatde upp Emma och åkte till Jula! Sen blev det PIZZA!! Mmmm! Länge sedan man åt det!
Tittade lite på tv, halv somnade i soffan =P Och kollade in hennes väska som ska med till BB =)
Snart är det dax!!

Imorgon ska jag resna upp mitt rum.. Shoppade loss i onsdags? Och vet ärligt talat inte vad jag köpt.. Jo en svart blus som jag hade i fredags och en grått skärp som jag även hade då =)
Lite ordning och reda blir det alltså i morgon, ska även kolla kontot... Skräcken!

Nä ska väl sova nu så man orkar upp i tid även om man är ledig!
Får hoppas att man får jobba något i veckan iaf!
OCh ett Lycka Till Elin, hennes första dag på jobbet i morgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0