Off to work!

Vil först säga att jag har en dålig hår/ansikts dag.. Hur fasiken ser jag ut idag?
Och inte får man duscha håret förän på torsdag morgon heller.. Då förstör jag ju mitt hår.. Eller jag har ju vant det att inte tvättas så ofta nu =)

Jaja nu var den punkten avklarad =)
Ska iväg och jobba nu strax, ska ju iväg tidigare så jag hinner allt + att gå till affären och köpa lunch innan jag ska öppna =)
Är visst själv vid öppningen idag.. Och Elin har blivit sjuk stackarn!
Så Camilla kommer halv 11 och så ska jag försöka få tag i någon som kan jobba!

Underbart väder är det även idag, och det är tur att jag brände mig lite igår annars hade nog jag också vara sjuk.. Eller "sjuk" =P Haha nädå!
Jobbar ju bara tre dagar nu och sen är det PARTEY med massa musik och underbara människor!

Ha en udnerbar dag i solen nu =)


Kommentarer
Postat av: emma

i know right ;P

mohaha..hoppas de gick bra på öppningen idag iaf :)

2009-06-22 @ 13:24:19
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0