Pics on my pjuks!



Skorna som blev inhandlade igår =)
Försökte hita en bild då på hemsidan men fann ingen så nu kom det =)
Ignonera mina vita och torra ben samt strumpränderna så kommer ni att tycka; Oh shit vilka snygga ;D

Tänkte även bjuda på någon bild sen i helgen ;D Roligt värre!



Detta vara "kareoke/singstar" grejen vi körde på ;D
UNDERBART ROLIGT!!

Nu måste jag gör mig i ornding ska ut på promenad med Emma senare, ska GÅ ner på stan =) In på ams och få lösen och så. Köpa mascara på H&M, billigt värre ;D
Sen funderar jag på att sy en paljett jacka ;D hahah Får se hur detta går =P

Om Eve vill höra av sig så kanske jag kan kolla upp om någon vill ta lite tider åt mig på jobbet också =)
Vill ju så gärna dra nu ....


Och föresten! IDag är det SOL!!!
Japp jag menar allvar!! Det är SOL!!


Kommentarer
Postat av: Niclas

Hahaha, vilka bilder michis! Aja, får väl bjuda på dom =) På PnL ska dom med oxå mickarna!!

2009-06-16 @ 19:45:02
Postat av: Tess

Snygga skor :)

2009-06-18 @ 13:49:26
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0