Skengravid?

Emma, Emma, Emma... Inte har jag väl blivit det inte!
Skulle ju betyda att jag tror att jag är den nya junfru Maria ;P hahaha
Måt bättre idag dock när jag fått sova ut =)

Och det blev ingen promenad idag.. Trodde verkligen att vädret skulle bli bättre efter ett tag...
Nä jag och mamma var runt och handlade och fick gå/springa i spöregn!!

Ikväll ska jag iaf träffa Eve, kanske någon mer, hon skulle höra av sig till några andra?
Haha jag vet inget just nu, men vid efter åtta skulle vi träffas upp =)

Nä ska väl sminka av och på fejan nu då.. Sprutade citron i ögat under middagen så fick ta massa vatten i ögat så ser ut som en tvättbjörn just nu..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0