Stress och stök!

Japp, dessa ord beskriver min dag!
Håller på att göra om hela butiken pga rean.. Usch, jag förstår ingenting!

Sen trodde ju jag att jag skulle få gå ut och gå när jag kom hem, varva ner och få frisk luft! Nej, men då kommer jag hem så pass sent att jag inte skulle hinna äta då.. Skulle ju hämta mor min på jobbet..
Nä men sen får jag reda på 20 i nio att jag inte behöver hämta henne!!
Suttit innne och väntata helt i onödan!!

Hoppas på en bättre dag i morgon!
Ska till jobbet innan de öppnar och lämna en nyckel... Fick med mig den hem.. Klantigt!? JA!
Sen till kyrkan för borssan går ut skolan och lunch på det =)
På kvällen blir det förhoppningsvist bio =) Får väl se om någon vill gå med mig =P Haha
Jag slipper iaf att hämta brossan på stolt & nykter mitt i natten =)

Nu ska jag iaf göra rent Robbans skor tills i morgon, han kan ju inte ha ett par smutsiga skor på sig på skolavslutningen inte =P
Och jag är ju skoexperten i familjen... Usch ibaldn är det jobbigt att kunna sådna här onödiga saker =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0