Blev lungt men känner mig bakis...

Jag hämtade upp Jonna och åkte in till stan till LInnea =)
Trevligt att träffa lite folk fårn skoltiden då även Karro var där =) Vi spelade spel och lyssnade på några låtar på tv:n, var ju eurovision =) Sen så åkte jag och Jonna hem när de anrda drog ut!
Såg vem som vann med pappa och sen däckade jag =P

Idag är jag skit trött, seg och vill absolut inte skriva på mitt examensarbete....
Har gjort detta ändå men allt känns förvirrande och vet inte vad jag ska skriva.. Tråkigt att sitta i datarumet bara så jag försökte få igång min data =) Japp så nu funkar den idag iaf =)

Så akn kolla på tv och skriva samtidigt men nu är det paus i skirvandet! Men måset ata tag i detta snart! Ska få ihop mycket text idag tänkte jag..
Men en toa paus och hämta vatten ska jag göra..
Vill äta avokada och skagenröra som jag köpte idag också, men avokadona måste mogna!!

Japp, dä kom en lite tråkig uppdatering iaf =) och om en vecka är det LÖN!! Nästan, sitter fattig om en vecka, men om 1 vecka och 1 dag är jag på stan och shoppar =P haha eller inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0